Search

خرید سبد کالای سازمانی با ارزان ترین قیمت بصورت عمده

خرید سبد کالای سازمانی با ارزان ترین قیمت بصورت عمده
جهت خرید و ارسال بسته های مواد غذایی با ما تماس بگیرید

تامین سبد کالای سازمانی

سبد کالای سازمانی یکی از خدماتی است که توسط شرکت مهام به سازمان ها و شرکت های خصوصی ارائه می گردد. اغلب سازمان ها و شرکت های بزرگ برای تامین نیاز کارمندان خود از سبد ارزاق یا همان سبد کالای سازمانی (حمایتی) استفاده میکنند، این سبد کالای سازمانی بنابر نیاز مصرفی خانوار ها درنظر گرفته شده و قابلیت تغییر اقلام مطابق با قرارداد فی مابین را دارد مدیران بخش رفاهی هر مجموعه میتوانند این سبد کالا را بنا به درخواست خود بصورت آنلاین و عمده  سفارش داده و خریداری نمایند. یکی از مهم ترین ویژگی های سبد کالای سازمانی، هزینه کمتر و صرفه جویی در قیمت تمام شده محصولات میباشد.

شرکت مهام با در نظر گرفتن تمامی انتظارات شما چه برای مصرف خانوار و چه مصرف عمده، سبد کالایی هایی برای کارمندان شما در نظر گرفته است که شما عزیزان برای خرید مواد غذایی اولیه و مورد نیاز خود کارمندان خود، به صورت آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مورد نیاز خود را ثبت کنید و در زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

انواع سبد کالا

انواع سبد کالا یا سبد کالای معیشتی به مجموعه ای از مواد مورد نیاز یک خانوار گفته می شود که جهت رفع نیاز مصرفی ماهانه مردم استفاده میگردد. رایج‌ترین نوع از انواع سبدهای کالا، سبد مصرف‌کننده است که به منظور شاخص قیمت مصرف کننده به کار می‌رود. اقلام موجود در این نوع سبد کالا شامل مواد غذایی و کالاهایی ضروری خانوار می باشد که بیش از همه خریداری و مصرف میگردد.

این سبد های کالا شامل :

سبد کالای سازمانی

سبد کالای کمک به خیریه

سبد کالای حمایتی

سبد کالای هدیه 

سبد کالای کارگری 

سبد کالای نذری 

می باشند .

سبد کالای کمک به خیریه

پکیج کالای کمک به خیریه دارای تمامی اقلام ضروری برای زندگی افراد نیازمند میباشد. در این سبد کالا، برنج، روغن، شکر، قند، چای، سویا، ماکارونی، پنیر و دیگر اقلام خوراکی قرار دارد. همچنین اقلام بهداشتی همچون صابون، شامپو، مسواک و …. نیز در پکیج های مهام قرار گرفته است.

در حال حاضر اغلب خیریه های بزرگ کشور با مجموعه مهام قرارداد همکاری داشته و از سبد های کالای سازمانی و سبد کالای خیریه این مجموعه برای تامین نیاز کارمندان خود و جهت کمک به نیازمندان خرید عمده می نمایند.

شرکت مهام بطور کلی سه پکیج برنزی، پک کالای نقره ای و پک کالای طلایی را برای خرید شما عزیزان ارائه میدهد. هر کدام از این پکیج ها دارای اقلام متفاوتی بوده و با خرید پکیج طلایی میتوان کامل ترین لیست را برای افراد نیازمند تهیه کرد. لازم به ذکر است که تمامی پکیج ها دارای قیمت تخفیفی بوده تا ما هم در این امر خیر سهیم باشیم.

سبد کالایی سازمانی شامل چه اقلامی میباشد؟

سبد کالای سازمانی شرکت مهام میتواند بسته به نوع پکیج متفاوت باشد. برخی از اقلام این پکیج ها عبارتند از :

  • برنج ایرانی
  • سویا درجه یک
  • رب گوجه فرنگی
  • ماکارونی
  • شکر
  • قند
  • صابون
  • پنیر
  • روغن آفتابگردان
  • عدس

لازم به ذکر است که اینها تنها آیتم های محدودی از پکیج های مهام بوده و شما عزیزان میتوانید با مشاهده فروشگاه با اقلام کامل هر پکیج آشنا شوید. شرکت مهام در حال حاضر در حال خدمت رسانی به بسیاری از سازمانها، هتل ها، رستوران ها و فروشگاه ها میباشد.

روش خرید سبد کالای سازمانی بسیار ساده است. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت مهام و بررسی پکیج های برنزی ، نقره ای و پک طلایی ، یکی از پکیج هارا انتخاب کرده و به تعداد دلخواه خریداری کنید.

روش دوم برای خرید سبد کالای سازمانی ، تماس با تیم فروش شرکت مهام و ثبت سفارش پکیج ها به تعداد دلخواه میباشد. فرآیند هماهنگی و ارسال و همینطور پرداخت نیز انجام شده و شما میتوانید پکیج خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

فروش سبد کالای سازمانی

در شرکت مهام به صورت تخصصی بر روی تهیه و ارائه پکیج های متنوع تمرکز کرده ایم. همین موضوع نیز باعث شده تا هزینه و قیمت سبد کالای سازمانی در فروشگاه ما نسبت به فروشگاه های دیگر پایینتر باشد. برای خرید می توانید سبد های مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از بررسی کامل محصولات این سبد ها در سایت شرکت مهام ، سفارش خود را کاملا انلاین ثبت نمایید.

به صورت کلی با خرید سبد کالای سازمانی می توانید مقدار زیادی از محصولات موجود در سبد خانوار را داشته باشید. همچنین استفاده از این سبد های کالایی می تواند در کنار حقوق و مزایا برای کارکنان، یک مشوق تقویتی باشد که بر روی کیفیت زندگی روزمره نیروی کار سازمان تاثیر مثبت دارد.

سبد کالا سازمانی برای چه افرادی مناسب است؟

سازمان های مختلف از جمله مجموعه های تولیدی، شرکت ها، ادارات دولتی و مجموعه های کوچک، همگی می توانند از سبد کالای سازمانی شرکت مهام استفاده کنند. خرید سبد کالای کارکنان به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که این سبد کالایی دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای مناسبت های مختلف باشد.

قیمت سبد کالای کارکنان (سازمانی) چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق و جزئیات مربوطه ، بخش فروشگاه سایت شرکت مهام را مشاهده نمایید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان ، با تیم فروش و پشتیبانی شرکت مهام در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا